»V predšolskem obdobju moramo biti pozorni, če je otrok apatičen, če zavrača hrano, je razdražljiv, žalosten, pretirano jokav...«
»Depresija se pri otrocih manifestira nekoliko drugače kot pri odraslih.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»Naj posebej poudarim, da se nobena od navedenih sposobnosti, spretnosti otrok ne razvija šele zadnje leto pred vstopom v šolo, temveč v celotnem predšolskem obdobju.«
»V zadnjih petih, desetih letih opažamo ogromno otrok s hiperaktivnostjo, potem v šoli motnje pozornosti in koncentracije. Mislim, da bi lahko 80 % vsega tega pripisali dražljajem v predšolskem obdobju.«
»Gre za poškodbo pri predšolskem otroku, ki je bila obravnavana korektno, kar zadeva strokovne vsebine. Postavilo pa se je vprašanje, ali je bil otrok obravnavan tudi dovolj hitro.«
»Kot starš dveh predšolskih otrok si še toliko bolj ne predstavljam, da me delodajalec ne bi pustil, da otroka pospremim v šolo.«
»Če ne želimo biti preveč restriktivni, potem je kakšno soboto ali nedeljo za predšolskega otroka sprejemljivih 15 minut gledanja v zaslon, ob zavedanju, da takrat naredimo nekaj dobrega zase ali za svojega partnerja in potem otroka odpeljemo stran od zaslona v naravo.«
»Kot predšolski otrok sem vedel, sem hotel, sem želel, vonj barv – in slikati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju